خانمها سونوگرافی انومالی چند شده ؟

۱۱ پاسخ

من دادم ۵/۳۰۰

من ۲۲۰۰

من پرسیدم دومیلیون 150گفتن ولی چند روز دیگه میرم

2700 من پرسیدم هفته دیگه دارم یه جا دیگم گفتن 3 ملیون خورده

7میلیون ب من گفتن

من اوایل اردیبهشت رفتم 2600

من چهار میلیون دادم

برا من شد ۳ملیونو۸۰۰

من شد ۶۲۰۰ آخر برج۱

من سونو دادم شد ۲و ۸۰۰

فک میکنم هرجا متفاوت باشه من نوبت گرفتم گفتن ۴میلیون و پونصد

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی