۴ پاسخ

بچه های ما همسن هستن ...منم فقط شیر خودم میدم اما شیر میدم آروغش میگیرم اگه نق نق کنه قنداقش میکنم میزارم تو گهواره یا رو پام تکونش میدم آروم میشه ...روزا هم خیلی بدخواب شده مثل خرگوشه خوابش....

قنداق کن بزار تو گهواره تکون بده یا رو پات بزار من اینکار کردم آروم میشد سینه دیگه نمیخواد زود زود بدی باید عادتش بدی

پستونک

جغجغه صحبت کردن شعر خوندن ورزش دستو پا

سوال های مرتبط