لیپوزوفر قرمز بگیرم یا ابی؟ چند سی سی بدم؟

۳ پاسخ

آبی میدم من یه سیسی

ابی و بنفش یک سی سی...قرمز باید دوتاقطره چکون بدی.خیلیم خوشمزس مزه تافی میده🤩

ابی بخر
یک سیسی

سوال های مرتبط

مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی