۳ پاسخ

برو ان اس تی شاید انقباض

منم اینجوری ام
موقع راه رفتنم زیر شکمم سفت میشه
دردم میگیره
یه بار وسط خیابون دردم گرفت همونجا نشستم

منم همینطورم نگرانم فک کنم عادی باش. چون بچه داره بزرگتر میش

سوال های مرتبط