۷ پاسخ

تازگی اینطور شده
میگن اینکار رو بکنه رفلاکس داره
موقع خوردن شیر دیگه؟
شیر خودتو میدی؟
کم‌نشده؟ من شیرم کم شده بود دخترم اینکار رو میکرد
ولی کلا اینایی که گفتی علائم رفلاکسه
اطفال خوب ببری بهتره البته

رفلاکس
چی دادی بهش

رفلاکس باعث سوزش گلو میشه

عزیزم رفلاکس داره سوزش گلو داره

فعلا استامینوفن پاراکید بده برا تبش

دندون میخواددربیارد

اگر خودشو به عقب قوس میده میگن رفلاکسه
باز اگر ادامه دار بود ببر دکتر بپرس ازش

سوال های مرتبط