۳ پاسخ

بدن با بدن فرق میکنه
تازه زایمان کردی گلم کم کم خونریزیت کم میشه

من از این استفاده میکنم از ۱۵ روزگی به بعد
چون خیلییی خونریزیم کمه و فقط در حد ترشحه
این عالیه اصلا حسش نمیکنی
در شبانه روز هم دو یه تا بیشتر استفادم نمیشه

تصویر

بستگی ب بدن هر فرد داره من یک هفته ی اول خونریزیم خیلی شدید بود از اون لزذگا میزاشتم پوشک بزرگ بعده یک هفته دیگ کمتر شد نوار گزاشتم تا ۳۸‌روز

سوال های مرتبط