سلام ، مامانا کسی بوده پپتی ۲ به بچش نسازه؟

۲ پاسخ

من پپتی جونیور میدادم بالا میاورد

قبلا ۱ میساخته؟؟ چه علائمی داره؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی