ن عزیزم مشکلی نداره چون نینی دختره بالا میزنه منم اینجوری بود نینی دختر شد اونایی ک بالا هستن دختر میشن دکتر گفت
من 8 هفته رفتم 176 بود گفت نرماله
من دیروز رفتم سونو ضربان قلب تو 9 هفته 173 بود یغنی زیاده
ن عزیزم منم همین بود
تو سونو قلب ۱۷۳ بود انتی ۱۷۵
احتمال چی داد ب شما؟
اگه مشکلی بود دکتر میگفت دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.