ظربان قلب جنین تو ۱۲هفته ۱۷۵زیاد نیست خانما نگرانم

۵ پاسخ

ن عزیزم مشکلی نداره چون نینی دختره بالا میزنه منم اینجوری بود نینی دختر شد اونایی ک بالا هستن دختر میشن دکتر گفت

من 8 هفته رفتم 176 بود گفت نرماله

من دیروز رفتم سونو ضربان قلب تو 9 هفته 173 بود یغنی زیاده

ن عزیزم منم همین بود
تو سونو قلب ۱۷۳ بود انتی ۱۷۵
احتمال چی داد ب شما؟

اگه مشکلی بود دکتر میگفت دیگه

سوال های مرتبط

مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری