۶ پاسخ

نه وزنش خوبه و نرمال
دختر من ۶۸۰۰ وزن تولد ۲۵۳۰
گفتن نرماله

من دخترم ۶ ماهگی ۷ کیلو بود گفتن خوبه

خانوماا فقط ب وزن نگاه نکنین به قد و دور سز هم توجه کنین

والا وزن پسر منم همین بود دکتر گفت روی صدک وزنش
میخواد بغلتم باشه فعلا همینه من پنج روزه زدم هنوز پسرم نق داره و بغل میخواد🫠

ن خوبه وزنش دخترم هفت ماهشه وزنش 6500

ن اجی کند نیس دختر منم دقیقا همینه وزنش، همیشه دکترش میگه نرماله برحسب وزن تولدش..

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آران و بریتان مامان آران و بریتان ۵ ماهگی