خانوما واکسن۶ ماهگی سنگینه؟؟

۶ پاسخ

وایه هربچه ای فرق میکنه، برا دختر من که خیلی سنگین بود خیلی اذیت شد بچم بی حال شده بود مثل ادم بزرگ ناله میکرد، حالت تهوع داشت بالا میورد

۶ ماهگی مثل آب خوردن گذشت😊

برا پسر من خیلی سنگین بود
ولی دوماه و چهار ماه خوب بود

پسر من دیروز واکسن زد
تا حدود ساعت ۷ خیلی خوب بود اما بعدش یهو دمای بدنش رفت بالا و تا حدود ساعت ۱۲ خوب پایین نمیومد و بعدش دوباره بهتر شد

نه خداروشکر مثل قبلیا سبک بود

نه خداروشکر خوب بود ولی شهر ما قطره خوراکی روتاویروس رو نداشتن ندادن به بچه شما رفتین بپرسین واکسنا کامله یا نه که بدونید

سوال های مرتبط

مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی