۱۲ پاسخ

برا دختر‌من‌سه تا زدن
خیلی‌بد بود‌خیلی😑

برا پسر منو ۱ دونه تزریقی دوتا خوراکی امروز زدم

دوتت تزریق دوتا خوراکی

بعضیاخودشون تحمل ندارن

اصلا سخت نیست

یه دونه تزریقی دوتا خوراکی برای پسرمن راحت ترین بود

معمولا سبک هست

دوتا.

دوتا خوراکیع دتا تزریقی

دوتا ازریق دوتا خوراکی
جدیدا البته بعضی مرکزا بهشون هگزا میدن یعنی همه تزریقیا شده یدونه دردم نداشت واسه دخترم فقط یه ۲۴ ساعت تب داشت که با پاراکید کنترل شد

دوتا خوراکی دوتا تزریقی خیییلی سخت بود بچم تا صبح تب کرد علاوه پاراکید شیاف بزار خونه شاید لازم شد

برا من دوتا برا بعضیا سه تا

سوال های مرتبط

مامان سید پارسا ،🥰 مامان سید پارسا ،🥰 ۱ سالگی
مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان Delana مامان Delana ۹ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آران و بریتان مامان آران و بریتان ۵ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی