۳ پاسخ

نه اینا فرق میکنن میگن واکسن 18ماهگی تکرار اون واکسن هست کع بچع خیلی اذیت میشه

نه شش ماه فرق میکنه

دوتا سوزن هست ولی واکسن 4ماهگی سه تا بود

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان آران و بریتان مامان آران و بریتان ۵ ماهگی
مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها💏 مامان دوقلوها💏 هفته سیزدهم بارداری