یدونس عالیه
دوتا خوراکی ،ی دونه تزریقی ک گفت یدونه همون ترکیب سه تاس،اما خیلی خیلی سبکع ،بعد واکسن هرکس کمپرس سرد و گرم میزارع بچه اذیت میشه من جفت دخترامم نزاشتم چه براینگین ده ساله چه برای نیلا ک الانه
اصلااااا سخت نیس
من هفته پیش زدم بدن با بدن فرق داره برای دختر من سخت بودش ۴روز تب داشت جای واکسنش ب شدت ورم کرد در صورتی ک واکسن ۲و۴ماهگیش راحت بود.۲تا ب پاش ۲تاهم خوراکی
ببین دوتا خوراکیه دوتا تزریقی
اما جایی که من رفتم گفت جدیدا اومده دوتاش ترکیب شده ، شده یدونه
بستگی داره برای همه یجور علائم نداره
بچه من یکم شب اول تب کرد که با پاراکید و پاشویه و لباس نازک و کم تا صبح اوکی شده بود
خیلی سبک بود و اصلا ن تب کرد ن اذیت برخلاف اون ۴ماهگی اسفالتم کرد دوتا خوراکی دوتا تزریقی از رون
منم فرداباید واکسن بزنع 😭
منذچهارشنبه زدم براپسرم دوتا خوراکی دوتا تزریقی دوروز تب کرد بعد واکسنم خیلی نق نقو شده
فقط من کللللل شب بیدار بودم حتی ۵مین هم دخترکم نخوابیذ
دوتا توی پا ی دونه خوراکی
ن سخت نیس
من ۱۸ باید برم بعدش دیگه راحتیم تا یسالگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.