۱۱ پاسخ

یدونس عالیه

دوتا خوراکی ،ی دونه تزریقی ک گفت یدونه همون ترکیب سه تاس،اما خیلی خیلی سبکع ،بعد واکسن هرکس کمپرس سرد و گرم میزارع بچه اذیت میشه من جفت دخترامم نزاشتم چه براینگین ده ساله چه برای نیلا ک الانه

اصلااااا سخت نیس

من هفته پیش زدم بدن با بدن فرق داره برای دختر من سخت بودش ۴روز تب داشت جای واکسنش ب شدت ورم کرد در صورتی ک واکسن ۲و۴ماهگیش راحت بود.۲تا ب پاش ۲تاهم خوراکی

ببین دوتا خوراکیه دوتا تزریقی
اما جایی که من رفتم گفت جدیدا اومده دوتاش ترکیب شده ، شده یدونه

بستگی داره برای همه یجور علائم نداره
بچه من یکم شب اول تب کرد که با پاراکید و پاشویه و لباس نازک و کم تا صبح اوکی شده بود

خیلی سبک بود و اصلا ن تب کرد ن اذیت برخلاف اون ۴ماهگی اسفالتم کرد دوتا خوراکی دوتا تزریقی از رون

منم فرداباید واکسن بزنع 😭

منذچهارشنبه زدم براپسرم دوتا خوراکی دوتا تزریقی دوروز تب کرد بعد واکسنم خیلی نق نقو شده

فقط من کللللل شب بیدار بودم حتی ۵مین هم دخترکم نخوابیذ

دوتا توی پا ی دونه خوراکی
ن سخت نیس

من ۱۸ باید برم بعدش دیگه راحتیم تا یسالگیش

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آران و بریتان مامان آران و بریتان ۵ ماهگی
مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی