چرا این بچها بعد واکسن۶ ماهگی انقدر عوض میشن😩😩

۶ پاسخ

اره خواهرزاده من سینه خیز می‌رفت همینکه واکسن شیش ماهگی زد یهو همون روز افتاد به چهاردست و پا😅ابجیم میگه این واکسنا فعالشون می‌کنه

نگوو من هنو نزدم چجوری میشن

دخترم بعد واکسن الرژیش پیش اومده در کنار الرژی سرما خورده الانم تب داره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ هفته قبل شنبه واکسنو زدم

آره قبول دارم نمیدونم پسر چرا شیطون شده نمیدونم شاید بزرگتر و دانا تر شده ولی عجیب تغییر کرده

چراسوالا رو نمیاره

چطو میشن😱😱

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آران و بریتان مامان آران و بریتان ۵ ماهگی
مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی