اره خواهرزاده من سینه خیز میرفت همینکه واکسن شیش ماهگی زد یهو همون روز افتاد به چهاردست و پا😅ابجیم میگه این واکسنا فعالشون میکنه
نگوو من هنو نزدم چجوری میشن
دخترم بعد واکسن الرژیش پیش اومده در کنار الرژی سرما خورده الانم تب داره🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ هفته قبل شنبه واکسنو زدم
آره قبول دارم نمیدونم پسر چرا شیطون شده نمیدونم شاید بزرگتر و دانا تر شده ولی عجیب تغییر کرده
چراسوالا رو نمیاره
چطو میشن😱😱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.