۳ پاسخ

البته بازم اونایی که تجربه اشون زیاده بهتر میدونن،من خودم تحقیق کردم و پرس و جو به این نتیجه رسیدم

عزیزم از این مدل های که جلوش دکمه می خوره بگیر راحت تن بچه بشه

یک دست سایز صفر بیمارستانی،سایز یک ۲ـ۳ دسست چون بچه زود رشد می‌کنه اما سایز ۳ زیاد بگیر

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری