منم هیچ تجربه ای ندارم نمیدونم کاش ی مامان که نی نی کوچولو داره ی لیست کامل از همه چی بهمون بده فروشنده ها هم اینقدر کلک باز شدن همه چی میگن ب دردت میخوره خیلی چیزا ب درد نخور بهت میندازن
لباس زیاد نگیر بچه بزرگ میشه زود .
دودست لبلس بیمارستانی بگیر .
با دوست ۱
بقیه بزرگ تر بگیر
سرهمی و بادی حتما دو سه تا بگیر.کلاه و جوراب هم یادت نره
عزیزم شهریور کم کم هوا رو به سردی ميره و بچه ایم که تازه به دنیا میاد زود سردش میشه لباس زیاد نخر سه دست سایز یک (البته بستگی به وزن بجه تو سونو آخر داره)بسشه.سعی کن لباس های زیر جنسشون نرم و پنبع ای باشه لباس های رویی یکم کلفتر و زمستونی تر.سه دست اینا هم سایز ۲ و۳ بگیری بسه
وای منم دقیقا همینم نمیدونم چی بخرم دقیقا
سوال منم هست🥲🥲
دقیقا تو حال و روز منی😂
نمیدونم کاپشن یا سرهمی ضخیم بخرم یا ن لباس چی بخرم اکثرا آستین کوتاه یا بلند
سوال منم هست🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.