من بچم ۲۶ شهریور به دنیا میاد باید چجور لباسی بگیرم لباس گرم بگیرم

۱۱ پاسخ

خانما فوری غذا یتیمچه چجوری درست میکن زود ب هم بگین

ن دیگه باید پاییزه بگیری

اوایل آستین بلند بگیر چون نزدیکه پاییزه یه روز گرم یه روز سر بعدشم سرده دیگه

الان ادم هر سایتی نگاه میکنه لباس بهاره و تابستونیه منم موندم چی بگیرم نهایت واسه بیرونش پتو تو خز میگیرم که گرم باشه

اولش ک باید ۲ دست پوشوند براشون
بعدم دیگ سرد میشه
همون گرم اینا بگیر
بادی و آستین بلند
سرهمی مخمل و اینا هم میتونی بگیری برای پاییز زمستونش

عزیزم اگه جای سردسیری هستی آخر شهریور و اول پاییز دیگه تقریبا خنکه رو به سرده ،پس سعی کن لباسهای پوشیده وگرم براش بگیری

بستگی به شهری که زندگی میکنی داره مثلا گرگان اکثرا سرده روزای اخر شهریور نیازه استین بلند بپوشه

باهمیم منم موندم چی بخرم

برای منم اخرای شهریور به دنیا میاد،یکی دو دست لباس گرم میگیرم

برای تو خونه ازین چند تیکه ها که آستین بلند داره واسه بیرونم لباس گرم و پاییزه

بچه منم تو شهریور به دنیا میاد هم براش لباس گرم گرفتم هم لباس تابستونی

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری