۱۴ پاسخ

هر دفه که میشوریش بعدش عرق کاسنی از شکم به پایین بریز
دستاشو با عرق بشور یکم هم به صورتش بزن

ببرش دیگه زیاد باشه بستریش میکنن

منم ۱۳ بود دستگاه گرفتم شد ۹

پسر من ۱۶ بود بستری کردم تا فردا اومد پایین

با عرق کاسنی و شاطره بشورش
قطری بیلی ناستر بده
دستگاه خونگی بگیر

فقط دستکاه هیچ کار دیگه نکن.
این عرقیجات اینا اصلا استفاده نکن.
فقط مرتب دستگاه.
شیرخشک هم بهش بده

مرتب بزار زیر دستگاه بمونه.دوساعت توی دستگاه یه ساعت بیرون.
مرتب شیر بده ادرار کنه

شیرخشک ...

پسرم زردیش ۸ بود تو بیمارستان آوردیم خونه تو دستگاه گذاشتیم شد ۱۱ و تا ۱۶ هم بالا رفت حتی ادرارش هم قطع شد کل بدنش زرد شد.بعدش بردیم پيش متخصص دیگه یه قطره داد یادم نیس اسمشو با همون اومد پایین

ایناراهکاراییه که مامان بزرگم 22تانوشوباهاش درمون کرد

سخمرس اگ اسمشودرست گفته باشم باشیرگاوخیس کن صاف کن بشورش

باکشک رامک رقیق کن بشورش

یه قطره لیموترش بچکون توی دهنش

دستگاه خونگی بگیر تو خونه منم ۲ روز گذاشتم سودا ۱۲ بود اوکی شد

سوال های مرتبط