۱۳ پاسخ

منم 25 روز مشکل زردی داشتم بیمارستان دستگاه فایده نداشت بالا می‌رفت پایین می‌آمد فقط شیر خشک دو روز بده خوب خوب میشه نترس

دخترمن زردیش۱۳/۸بودگذاشتن دستگاه
اگه شیرخودتومیخوره سعی کن مایعات زیادبخوری، شربت خاکشیرعالیه، ابمیوه جات مصرف کن، گرمی زیادنخور، لباس خیلی تنش نکن، جای خوابش گرم نباشه، زودزودم بهش شیربده ک دفع زیادی داشته باشه

بهش شیرخشک بده ۲۴ساعت تا۴۸ساعت گرم نگهش ندار میادپایین

چرا انقد دست پاچه ای خوب دستگاه بگیر بیارخونه دو روزه خوب میشه کم دست دست کن

پسر منم زردیش ۹ بود از محمدکرمانشاهی دستگاه اجاره کردیم آوردیم تو خونه براش دو روزه آمد ۵ ولی گفت اگه شیر مادر مبخوره باید خودت رعایت کنی روغن حیوانی مطلقا ممنوع حتی یک قطره نخوری لبنیات هم اصلا نخوری

شیر خودتو اگه میدی عناب بخور شربت خاکشیر بخور ولی بیشتر عناب بخور

نه خوبه ولی تند تند شیرش بده که باز بیاد پایین

عرق کاسنی بگیر با عرق کاسنی حمومش کن. تو لگن بریز با آبی که میخوای حمومش بدی قاطی کن

دختر من ۱۹ بود بستری شد

خوبه کمه خنک نگهش دار لباس سفید تنش کن تند تند شیر بده

پیش کی میبری؟ اینم ایشالا زود برطرف میشه
من دخترم الان دو سال و پنج ماه س
کولیک شدید داشت و کلی دکتر عوض کردم و .........
یه دکتر که دوست دارم به همه معرفی کنم دکتر هما بابایی
فوق تخصص نوزادان

دارو که نمیدن دستگاه باید بذاری احتمالا... اگه بالاتر بره

زیاد نیس خوبه سعی کن زیاد گرم نپوشی براش خودت هم اگ شیر میدی گرمیجات نخور

سوال های مرتبط