۸ پاسخ

دستگاه ال ای دی

من وقتی دخترمو دنیا اوردم زردیش زیاد بود دستگاه اجاره کردیم بعد خودمم روزی ۲قطره اب انار میدادم حالا یه عده میگفتن نده ضرر داره فلان ولی من چن روزی تکرار کردم زردیش رفت

من ۱۱/۳بود ترنجمین دادم بهش بعد عرق کاسنی هم خودم خوردم هم روی صورتش مالیدم

بزار زیر لامپ زردیش کم میشه

من از عطاری دارو گرفتم. کمتر شد بعد ک ختنه کردیم کلا رفت زردیش

خودتم عرق کاسنی خاک شیر بخور چیزای خنکی بخور

من پسرم زردیش۱۱/۵بود دستگاه اجاره کردیم دوروز گذاشتیم خونه یکم کم شد ولی سرما خورده دماغش هی میگیرع

تند تند شیر بدین جاشو سرد کنید لباس هم زیاد نموشونید

سوال های مرتبط

مامان علی جــ❤ــانم مامان علی جــ❤ــانم ۱۳ ماهگی