جای بخیه ها گاهی درد دارم
اره منم دارم هر چی میرم دکتر هیچی
نه عزیزم
من با فشار سنگین استخون واژنم درد میگیره. و موقع رابطه هم که درد بدی داره انگاری بخیه ها ازداخل درد بگیره حس میکنم اینو
اره عزیزم دارم حتی بخیه ها اذیت میشم
نه ندارم فقط طرف رون پام جای بخیه ها میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.