هر کار میکنم نمیزنه
تا زمانی که خودش بتونه بشینه باید بگیری
باید بگیری وگرنه بالا میاره
باید بگیری عزیزم،خیلی اذیت میشه ...
من وقتایی ک شیر میخوره بعدش بیداره میگرم وقتی ک بعد شیرخوردن زود خاب بره زیر سرش بالا میزارم و ب پهلو میزارمش
اگه نگیری بچه نمیتونه درست شیر بخوره یا بالامیاره یا شکمش نفخ برمیداره ضعیف میشه
عزیزم حتما باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.