کی اروغ بچشو نمیگیره

۷ پاسخ

هر کار میکنم نمیزنه

تا زمانی که خودش بتونه بشینه باید بگیری

باید بگیری وگرنه بالا میاره

باید بگیری عزیزم،خیلی اذیت میشه ...

من وقتایی ک شیر میخوره بعدش بیداره میگرم وقتی ک بعد شیرخوردن زود خاب بره زیر سرش بالا میزارم و ب پهلو میزارمش

اگه نگیری بچه نمیتونه درست شیر بخوره یا بالامیاره یا شکمش نفخ برمیداره ضعیف میشه

عزیزم حتما باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی