۷ پاسخ

تا ۶ ماهگی میگرفتم آروغشو

سلام حدیثثثثم خوبیییی

من که دوقلوهامو تا شش ماهگی به غذا افتادن آروغ گرفتم

من وقتی بچه سیر سینه خوابش میبره آروغش نمیگرم چنددفع هم امتحان کردم وقتی خوابه آروغ نمیزنه خیلی هم اذیت میشه بیدارش کنم پشتش بزنم ولی وقتی بیداره قشنگ آروغش میزنه

من تا ۳۰ ۴۰ روز آروغ میگرفتم چون بیشتر وقتا با شیر خوابش می‌برد دیگ بیدارش نمیکردم

اونم مخصوصا تو شیردهی شبانه🥲
وقتی خوابت میاد باید پاشی اروغ بگیرص

تا وقتی بچه یاد بگیره غلت بزنه تکون بخوره خودش با تکون خورد میتونه آروغ بزنه

سوال های مرتبط