دخترا کی دیگه لازم نیس آروغ بچه رو گرفت؟؟

۸ پاسخ

تا بتونه بشینه خودش ب راحتی مثلا هفت ماه ب بالا

عزیزم بستگی به بچه داره بعضیا ۵ ماه به بعد بعضیا ۶ ماه به بعد

من پسرم ۴ماهگی ک غلت میزد راحت عاروق میزد😅

عزیزم فعلا اول راهی شما☺️، سه الی چهارماهگی دیگه بهتر میشن و یاد میگیرن آروغ زدن رو

۶ با ۷ ماهگی

تاوقتی ک بشینه شیرش هضم بشه

وقتی یاد بگیره بشینه یا خودش دیگه بتونه بزنه

وقتی یاد بگیره بشینه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار🩵🥰 مامان مهیار🩵🥰 ۱ ماهگی