۱۱ پاسخ

وازلین نگیر عزیزم.
وازلین یه فرآورده نفتیه که برای بزرگسال ها هم مضره چه برسه به بچه

یدونه اسپری لکه بر پینو هم بگیر.
بچه رو که پوشک میکنیم از بغلای پوشک ممکنه مدفوع پس بده و لباسشون کثیف بشه بعد این لکه با هیچی غیر از این لکه بر ها پاک نمیشن.

پماد ان ان یا کالاندولا

مبارکه

همه رو چرا فیروز گرفتی قربونت؟؟پسر من حساسیت داشت با جاش بهش نساخت ی قلم بگیر ببین بهش میفته بعد به این گرونی اخه ادم دلش میسوزه

کسی از این گرفته

تصویر

منم اینا رو خریدم

تصویر

منم همینارو مارک فیروز گرفتم فقط شامپو سرش پینو دستمال مرطوب ملفیکس

من اینارو گرفتم

تصویر

مبارکه عزیزم

ی وازلینم بگیر

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد