وازلین نگیر عزیزم.
وازلین یه فرآورده نفتیه که برای بزرگسال ها هم مضره چه برسه به بچه
یدونه اسپری لکه بر پینو هم بگیر.
بچه رو که پوشک میکنیم از بغلای پوشک ممکنه مدفوع پس بده و لباسشون کثیف بشه بعد این لکه با هیچی غیر از این لکه بر ها پاک نمیشن.
پماد ان ان یا کالاندولا
مبارکه
همه رو چرا فیروز گرفتی قربونت؟؟پسر من حساسیت داشت با جاش بهش نساخت ی قلم بگیر ببین بهش میفته بعد به این گرونی اخه ادم دلش میسوزه
کسی از این گرفته
منم اینا رو خریدم
منم همینارو مارک فیروز گرفتم فقط شامپو سرش پینو دستمال مرطوب ملفیکس
من اینارو گرفتم
مبارکه عزیزم
ی وازلینم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.