عزیزم حتما هرچی زودتر نوار قلب بگیر
عصب معده و قلب یکیه و شاید قلبتون باشه
عرق نعنا اگه یبوست نداری بخور . پونه دم کن بخور . پونه خیلی جوابه. منم الان مثل توئم.
چای کمرنگ با زنجبیل هم خوبه.
قسنی اگه دارید یکم بخورید آب روی آتیشه
عزیزم بهتره بری دکتر..
سلام اگه یجوری هستی انگاریه چیزی گیرکرده هرچه قدرغذا یاآب میخوری پایین نمیره احتمالامیکروب معده هست من اینجوری بودم رفتم دکترگفت عفونت معده داری
سونوگرافی صفرا بده و مجاری صفرا و کبد بده. شاید سنگ صفرا داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.