۹ پاسخ

نظر منو بخواین بالشت های بارداری عصای دستتون میشه منم خیلی درد داشتم از وقتی بالش رو خریدم دیگه نه گردن درد نه کمر درد و... تازه نمی‌ذاره تو خواب ناخواسته رو شکم و مدل های مختلف بخوابی که این یکی از بهترین ویژگی هاشه

من الان اینجوریم. تو هفته شما اذیت نمیشدم. ولی دوتا بالشت به اندازه قدم چیدم کنارم که بین پاهام بذارم و بغل کنم . ولی موقع چرخیدن خیلی درد دارم

من لگنم که درد میگیره به همسرم میگم عضلات باسنمو ماساژ میده بیشتر سمت راستم درد میگیره میزنه به پام ولی ماساژ خیلی خیلی دردو قابل تحمل میکنه، من لای پاهامم همیشه بالشت سبک میذارم ، پشتمم بالشت میذارم بهش تکیه میدم جلومم بالش میذارم گاهی بغلش میکنم ،بالشت بارداری به کارم نیومد چون داخلش به شدت عرق میکنم و گرمم میشه🤒🤒

چندروزه منیزیوم میخورم خیلی بهتر شده

منیزیم عالیه
حتما بخور

هممون همینیم کاریش نمیشه کرد جز تحمل

سلام عزیزم منیزیم خیلی خوبه

دوره داره انگار منم اینجوری بودم از درد کمر و پا نمیتونستم بخوابم هی ازاین پهلو ب اون پهلو میشدم از وقتی وارد ۳۳هفته شدم کم کم این دردا گم شد

من خیلی گرممه داغم کف پاهام میسوزه.حمومم دیر ب دیر میتونم برم حالمو بدتر میکنه گرما. وگرنه دردام اکثرا تا ۷ماه بود الان خداروشکر دردی ندارم

سوال های مرتبط