۶ پاسخ

عرق رازیانه .....بشدت تاثیر داره .....

هر سردی خوب نیس ...هر گرمی هم بد نیس



گوگل بزن .....رازیانه گرمه ....ولی واسه دختر زایی خیلیییییییی تاثیر داره .....

باورت نمیشه من بگم من ۳ ماه قبل اقدام نزدیک ۳۰/۴۰ بطری خوردم .....بعد اقدامم میخورم تا ۳ ماهگی .....



خدارو شکر خدا بهم یه دخترررررررر ناز چش ابرو مشکی بهم داده .....با اینکه خودم بورم ....چش رنگی ....ولی دخترم یه چیز دیگه س 🧿😍❤️🫀

تصویر

مواد غذایی شامل کلسیم و منیزیم بخور
و پتاسیم سدیم نخور

سردیجات مثل چی

سردی

سلام عزیزم سردیجات بخور شوریجات کم بخور

سردیجات

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی