برای جنسیت هیچ چیزی صددرصدنیس حتی همون تغذیه دکتربه من گفت هیچ چیزی صددرصدنیس مادرشوهرخودم سربچه اخرتحت نظردکترشدکه دختربشه اخرشم پسرشد
مگه چندتا بچه داری؟
عزیزم ماشالا دوتا دختر داری هر کاری واسه اینا کردی انجام بده بتزم یه دخمل دیگه میاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.