صب ساعت ۶ میرم سزارین خیلییی استرس دارم خوابم نمیبره😭😭😭

۱۸ پاسخ

ای جان بسلامتی برای منم دعا کن لطفا خعلی درد دارم

سلام عزیزم شما سزارین اختیاری هستین؟وقدر گفتن هزینه و یا کدوم دکتر چون منم میخام برم مصطفی خمینی

و منی که از الان خواب ندارم🤦🏻‍♀️😂

منم فردا ۵ صبح باید بیمارستان باشم، خوابم نمی بره

به سلامتی، امیدوارم یه زایمان راحت داشته باشی. تصمیمت کدوم بیمارستان شد؟

منم تا مرز سکته رفتم و برگشتم 🤣ولی خب گذشت و الانم جوجه تو بغلمه:)))) توام فقط به جوجه ات فکر کن که میارن بغلت

عزیزم انشالله بسلامتی استرس نگیر به نینی فکر کن انشالله بسلامتی بری بیای گلمم

ای جونم بسلامتی😍کاش موعدمنم زودتربرسه

سلام گلم انشاالله عالی پیش بره دعا برای ما یادت نره .
ببخشید علت این که تایم زودی در صبح می زارند اصولا چیه ؟ خیلی از دوستان در صبح زود بوده عمل شون دیدم .

منم استرس داشتم بهترین حس دنیاس دیدنش

خیلی حس خوبیه اصلاااا استرس نداشته باش فقط لذت ببر

خوشبحالت

اخیییییی😍🥺منم دلم خوااااسسس
ب این فک کن ک میگیریش بغللللتتتت بوش میکنی

به سلامتی نی نی تو بغل کنی عزیزم ❤️برای ماهم دعا کن

بسلامتی با نی نی بیای خونه منم پنج روز دیگه زایمانمه😁

بسلامتی ان شاالله برای منم برسع🥹♥️

به سلامتی برید وبیاین خونه

کدوم بیمارستان میری؟
منم چند روز دیگه ام🫡

سوال های مرتبط