ای جان بسلامتی برای منم دعا کن لطفا خعلی درد دارم
سلام عزیزم شما سزارین اختیاری هستین؟وقدر گفتن هزینه و یا کدوم دکتر چون منم میخام برم مصطفی خمینی
و منی که از الان خواب ندارم🤦🏻♀️😂
منم فردا ۵ صبح باید بیمارستان باشم، خوابم نمی بره
به سلامتی، امیدوارم یه زایمان راحت داشته باشی. تصمیمت کدوم بیمارستان شد؟
منم تا مرز سکته رفتم و برگشتم 🤣ولی خب گذشت و الانم جوجه تو بغلمه:)))) توام فقط به جوجه ات فکر کن که میارن بغلت
عزیزم انشالله بسلامتی استرس نگیر به نینی فکر کن انشالله بسلامتی بری بیای گلمم
ای جونم بسلامتی😍کاش موعدمنم زودتربرسه
سلام گلم انشاالله عالی پیش بره دعا برای ما یادت نره .
ببخشید علت این که تایم زودی در صبح می زارند اصولا چیه ؟ خیلی از دوستان در صبح زود بوده عمل شون دیدم .
منم استرس داشتم بهترین حس دنیاس دیدنش
خیلی حس خوبیه اصلاااا استرس نداشته باش فقط لذت ببر
خوشبحالت
اخیییییی😍🥺منم دلم خوااااسسس
ب این فک کن ک میگیریش بغللللتتتت بوش میکنی
به سلامتی نی نی تو بغل کنی عزیزم ❤️برای ماهم دعا کن
بسلامتی با نی نی بیای خونه منم پنج روز دیگه زایمانمه😁
بسلامتی ان شاالله برای منم برسع🥹♥️
به سلامتی برید وبیاین خونه
کدوم بیمارستان میری؟
منم چند روز دیگه ام🫡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.