مامانا اینجا کی برای بچه ش لوپ کار خریده؟
راضی بودید؟؟

۱۰ پاسخ

دختر من داره دوست داره سوار میشه
اگه خونت بزرگه یا حیاط داری بخر

من خریدم هنوز نمیتونه با فرمونش خودش تنهایی برونه خودم یه بند بستم بهش‌میکشم میچرخونمش دور خونه خوشش میاد

پسر من تو خانه بازی سوار میشه خیلی باحالن
ولی گرونن حدودا ۸ تومنه من پذیراییم کوچیکه وگرنه میگرفتم

سلام عزیزم ببخشید میشه درخواست بدین بهم مسدود شدم گهواره تازه نصب کردم درخواستم پره 🥺🥺

چون فقط راجب. ترا.....مپ عکس خنده دار گذاشتم من و لغو زدی؟؟؟
یا از اول جزء دوستام نبودی؟

من برا کادو تولد یکسالگی دخترم گرفتم فعلا بزرگه براش فک کنم سه چهار ماه دیگه بتونه استفاده کنه رو سرامیک و پارکت اوکیه رو فرش حرکت نداره و اینکه اگه نخ ببندی و بکشی بچه باید به سنی برسه که بتونه صاف بشینه و نیوفته که دختر من نمیتونه فعلا و بعضا میوفته

اره ختر من داره هنوزم باهاش بازی میکنه، خودمم گاهی سوارش میشم🥴

چند نفر اطرافم دارن خیلی خوبه حتی اگر الان خوشش نیاد استفاده نکنه باز تا وزن من و شما رو هم قبول می‌کنه پس میزاری کنار سال دیگه سوار میشه

والا من میخواستم بگیرم بعد دیدم تو خانه بازی پسرم اصلا سوال نمیشه دیگه نگرفتم

بنظرم بی ارزشه .
تو خانه بازیا هست من ک دخترم میبرم اصلا سمتشون نمیرع

سوال های مرتبط