خانما برای سوزش معده چی خوبه هرچی میخورم تو سینم میجوشه حس بدیه خیلیییی

۷ پاسخ

من شربت لاکسمل میخورم بدون آب دو قاشق خوب میشم

فاموتیدین میخورم

صبحا قبل صبحانه ناشتا پنتومید ۴۰ بخور اب رو آتیشه

فاموتیدین

من یه کپسول دکتر بهم داده برام خوبه

من فاموتدين ٢٠ ميخورم آروم ميشه معده ام يا شربت أنتي أسيد ميخورم يكيش

شیر سرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی