وایی من امروز زدم از صبحی حلاکم همش تب داره خیلی بیقراری میکنه 😭
ن اصننن سبک ترین واکسن بود ک من تجربه کردمممممم
اول اینکه انشالله براش سبک باشه و براحتی بگذره براتون
بعدم اینکه اصلاااا نترس انقدری ک بقیه ترسناکش میکنن نیست البته بستگی به بدن بچه داره
ما دیروز واکسنش و زدیم تا غروب خوب بود بعدش بیقراری و تب شروع شد البته تبش بالا نبود تا ۳۸ درجه میرفت و با پاشویه و استا کنترل میشد تا ساعت ۳ ک تبش قطع شد
دختر من بعد واکسن راه میرفت مشکلی نداشت فقط ی کم میلنگید دیروز ولی با اینحال راه و میرفت بازی خودشم میکرد
امروزم تا ظهر دمای بدنش ۳۷و۳ اینا بود بعدش دیگه تب قطع شد
اما نقنقو داره هنوزم 🫠 دیروزم کمپرس سرد و امروز گرم گذاشتم البته تو خواب
روز اول یکم سخت بود چون پا درد داشت نمیتونست راه بره و تبم نکرد خداروشکر با استا کنترلش کردم و فرداییش اوکی شد
سختیش یه روز بود که خودم رو کامل وقف پسرم کروم.همش بغلم بود یا پیشش نشسته بودم.۴ ساعتی پاراکید دادم ، تب بالا نداشت شکر خدا ولی ۱ روز رو درد داشت و راه نمیرفت.در کل فکر میکردم بدتر باشه که شکر خدا گذشت
من روز شنبه زدم واسه پسرم یک روز اذیت بود فقط ولی ۴ ساعت استا میدادم خداروشکر خوب بود انقد که ازش غول درست کرده بودن نبود
بدن بچه ها باهم متفاوته ولی برای پسر من خداروشکر سبک و راحت بود
برادخترمن خیلی سبک وراحت بود
من امروز دخترم زده هنوز نخابیدم چون تب داره .له ترینم 😰
تنهایی بردی من همیشه با مامانم میبردم الان فردا میگم ببرم ولی همسرم سرکار میترسم ببرم نتونم نگه دارم یا صبر کنم ی روز که کار نداشت با باباش ببرم
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.