واست در اومده... ؟
من کسیو میشناسم که جاضره ۸۵۰ هم ازت بخره
نمیدونستم دیروز ثبت نامه فک کنم جا موندم 😭😭😭
شوهر من میگفت ۷۰۰-۸۰۰راحت میره
میشه منم راهنمایی کنید عزیزم گروه بهمن خودرو باید ثبت نام و واریز وجه داشته باشم یا فقط ثبت نام؟ و اینکه فرقش با بیرون چقده قیمتی؟
ما که هنوز ثبت نام نکردیم
از کجا مگه شما امتیاز گیرتون اومده
تا یک میلیارد قیمت خورده
عه یکی بمن گفت ۳۵۰ میخرم ازت
۷۰۰یا۸۰۰میلیونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.