۱۷ پاسخ

من سزارین کردم کمردرد اصلا نداشتم ولی خب درد اولین بلند شدن بعد عمل حسابی حالتو‌جا میاره😂

کن از سزارین مثل چی میترسم و طبیعی زایمان کردم اینم صددرصد طبیعی

طبیعی رو اصلا پیشنهاد. نمیکنم
خیلیی سخته خیلییییی

هرکدوم‌خوبی هاو بدی های خودشودارع

ببین اول آخر باید بپذیری که هر روشی عوارض و دوره نقاحت خودش رو داره باید ببینی با کدوم میتونی کنار بیای
من انتخابم سزارینه اصلا در خودم نمی‌بینم طبیعی دردش هم با پمپ درد و شیاف میگن قابل تحمله

من با اینکه زایمان اولمه قطعا سزارین
بالغ بر ۶۰-۷۰ نفر توی همین گهواره دیدم جونشون به لبشون رسیده دردای وحشتناک رو کشیدن بخاطر طبیعی آخر رفتن سزارین،خب چه کاریه؟
منم چون سال ۹۵ عمل آپاندیس داشتم و شکمم رو ۱۵ سانت باز کردن و همه مراحل رو عین سزارین طی کردم و سخت نبود و روز سوم با بخیه سه طبقه پله های دفترمو بالا میرفتم انتخابم سزارینه راحت با بیهوشی.
صدبار دیگه هم باشه سزارین رو‌انتخاب میکنم.

من سزارين شدم بار دومم باردار باز هم سزارين انتخاب می‌کنم دردش با مسکن قابل تحمله ولی اینکه طبیعی بیاری بخاری چند ساعت زور بزنی درد بکشی از پایین بخیه بخوری هم گشادی وژان بعد ها بی اختیاری ادار بگیر ب نظرم سزارين خیلی بهتره

اگه طبیعی میتونی و دهانه رحم بازه قطعا طبیعی

هیچی طبیعی نمیشه فوری خوب میشی من سزارین قبلیم خیلی عذاب کشیدم مخصوصا که دیسک کمر و سیاتیکم شدید شد تا شش ماه کمر درد داشتم ولی طبیعی همونجا درد میکشی بخیه هاتم نهایت ده روز به بعد خوب شده

من که دیگه از ترس زیاد نمیدونم چیکار کنم
همه‌چیو سپردم به خدا
گفتم خدایا اگه به صلاحمه سزارین کنم بچه بریچ یا عرضی بشه
اگه هم صلاحم در اینه که طبیعی بیارم سفالیک بمونه
دیگه واقعا واقعا همه چیو سپردم به خودش

جالب اینه که این حست بیشتر و گیج کننده تر هم خواهد شد😂

هرکی از هرچی میناله واست مهم نباشه اگه منعی واسه طبیعی نداری خوب بهترین گزینه طبیعیه خودتو الکی وبدون دلیل زیر تیغ جراحی نبر

من سزارین رو ترجیح میدم 🥲

اگه طبیعی میتونی بیار
اگه بریچ و عرضیه سزارین

من از سزارین راضی بودم

کاش راه دیگه ای هم بود🥲

اگه به یه نتیجه ایی رسیدی به منم بگو🫡

سوال های مرتبط