حالت تهوع ام برگشته با اینکه قرص میخورم هنوز🤦🏻‍♀️😑

۴ پاسخ

مشکلی نیست بعضی اوقات بر میگردع حتی ماه های بالا

عزیزم بچتون دختره ؟

من تا زایمان کنم شربت دمیترون میخوردم😵‍💫

حالت تهوع داری هنوز؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری