من باشم میرم شهر خونه میخرم میشینم توش شوهرم هی ی کاری میکنه برا خوراک و پوشاک ولی در عوض کلی امکانات برا خودم و بچه ام هس روستاها اکثرا مدرسع درس حسابیم ندارن ولی توی شهر مدارس زیادن رتبه بندی میشن میتونی بچتو بفرسی ی مدرسه ی خوب ک اینده ی روشنی داشته باشه
عزیزم من بودم خونه میخریدم حالا اگه نمیخوای شهر بری بده اجاره خودش یه درآمده
طلاتو نگه دار
خونه که خوبه ولی به اسم خودت بخر ، بشه یه کاری مثلا سوپر مارکتی چیزی که تو روستا ندارین راه اندازی کنین باهم اداره کنید هم عالیه ، روستا مالک خونه ای ؟؟؟ میتونی خونه ات بدی اجاره تا چند سال آینده که بچه ات بزرگ بشه کوچ کنی بری شهر
من اگه باشم یه وسیله ای میخرم که بشه باهاش پول در آورد
بستگی داره شما خودت الان توی روستا راحتی یا دلت میخوای بیای شهر؟
در هر صورت خونه هم سرمایه است،اگه من بودم خونه میخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.