مامانا دخترم واکسن ۴ ماهگی زده این الان تب داره

تصویر
۴ پاسخ

ببین بالای ۳۷.۵ میگن تبه
این الان فقط داغه

چندتا واکسن زدن

آره به اضافه نیم کنی تب میشه
دستمال با آب ولرم مرطوب کن بزن ب کشاله رون ش و پاهاش بزار بردار بزار بردار
مداوم نزار

لب مرز مواظب باش بالا نره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی