مگه چ اشکال داره عزیزم هروقت بخایی میشه
اره اشکالش چیه
اره عزیزم فقط روزای شهادت گناه داره
اشکال نداره عزیزم
فقط شب عاشورا و تاسوعا گناهه
بله اقدام میکنم ولی خب شب عاشورا نه یا قمر درعقرب بفهمم نه
شب دوم و سوم ب بعد البته اگر حال روحی خوبی داشتید انجام بدین
به نیت فرزند صالح .. چون دستور حضرت آقا به فرزند آوری بوده امری واجبه
فکر نکنم ایرادی داشته باشه
لعنتتت به کیبرد صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.