هیچ مشکلی نداره نه نهی شده، نه حرومه نه روایتی درموردش هست.
حلال خداست و فرزندآوری هم امر مثبتیه.
اقدام کنید با خیال راحت و توسل به امام حسین.
انشاءالله سال دیگه محرم نینیدار شید.
فقط تاسوعا و عاشورا زیاد خوب نیست اونم بحث حرمته اما بازم گناه نیست یا مشکل شرعی نداره.
هیچ مشکلی نداره، البته عاشورا و تاسوعا اگر حرمت نگه داری خیلی خوبه. بقیه روزا مشکلی نداره. اسلام فقط میگه اول و وسط و آخر ماه قمری و روزهای قمر در عقرب انعقاد نطفه نداشته باشید. عکس قمر در عقرب هم براتون میفرستم ببینید
اقدام کن هیچ اشکالی نداره
مگه مشکلی داره اقدام به بارداری؟
نباید کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.