۱۱ پاسخ

اینم نشد که اخه بلکه یکی اقدامش اون موقع هست بعدش باید نگهداره چی بگم والله

يعني فقط ما ایرانیا قمر در عقرب و این چیزا داریم 🤔🤔🤔🤔

الان من تو اقدامم موقع تخمک گزاریمه نمیشه نزدیکی داشت

صدقه بده کاراتوانجام بده من خودم اینکاروکردم چون روزای اقدامم بود

اینا خرافاته

منم دوران تخمک گزاری مجبورم وقت از دست ندهیم پیش رابطه داشتم با صدقه کنار گداشتن

نگاه کنید قمر خارج شد از عقرب 🫠🫠 ساعت ۱۰ نیم

تصویر

میتونید اگه همیشه تخمک گذاری این تاریخ میوفته با صدقه و آیه الکرسی خوندن اقدام کنید انشالله که رفع انرژی بد میشه چون مبحث فرزنداوری هم مهمه

اونوقت اگ یه نفر فقط این چندروز از ماه وقت داشته باشه اقدام کنه ب هردلیلی چی؟من نظری ندارم بستگی ب شرایطت تصمیم بگیر عزیزم.ب اینکه چن وقته اقدام هستی
چ قد برات مهمه زودتر باردار بشی یا شرایط بارداری ماه اینده داری نداری

یا فقط نباید اقدام کنی

یعنی تو این تایم اصلا نباید رابطه داشت ؟

سوال های مرتبط

مامان مَهواونَجوا مامان مَهواونَجوا هفته بیست‌وهشتم بارداری