بله ولی بهتره یسری روزها انجام نشه.اول و وسط و آخر هرماه قمری...روزهای قمردرعقرب..شب چهارشنبه.
یس
اره
آره چرا نشه فعل حرام که نیست ،عاشورا تاسوعا هم حتی میگن بخاطر احترام انجام نشه وگرنه گناه نیست
میشه ولی فکنم ماه صفر خوب نباشه
😐😐چرا نشه
نه امام حسین ناراحت میشه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.