من ۳۰ تخمک گذاریم بود اقدامم داشتم امید به خدا
اول و وسط و آخر ماه قمری اقدام نکنید
روزهای قمر در عقرب هم اقدام نکنید
بقیه اش ازاده 😁
به خاطر اثر جاذبه ماه روی نطفه و اسپرم و تخمک هست دلیلش
نه بابا چه ایرادی! 🥲
۳وم تیر قمردراقرب شروع شده
یعنی چی ؟چه مشکلی داره ؟
خب تخمکگذاری که دست ما نیست 😕یعنی باید منتظر ماه بعد بمونیم؟
ببین اول. و وسط و اخر ماه به خاطر موقعیت ماه هست ک روی اسپرم و تخمک اسپرم بد میزاره ضررداره
مشکلی نداره...
فک کنم فقط روزای قمر در عقرب مشکل داره
عزیزم فکرنکنم مشکلی داشته باشه .
کی گفته اشکال داره فقط اول و وسط آخر ماه قمری خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.