من نمیدونستم ماه محرم اقدام مشکل داره

۱۰ پاسخ

من ۳۰ تخمک گذاریم بود اقدامم داشتم‌ امید به خدا

اول و وسط و آخر ماه قمری اقدام نکنید
روزهای قمر در عقرب هم اقدام نکنید
بقیه اش ازاده 😁
به خاطر اثر جاذبه ماه روی نطفه و اسپرم و تخمک هست دلیلش

نه بابا چه ایرادی! 🥲

۳وم تیر قمردراقرب شروع شده

یعنی چی ؟چه مشکلی داره ؟
خب تخمک‌گذاری که دست ما نیست 😕یعنی باید منتظر ماه بعد بمونیم؟

ببین اول. و وسط و اخر ماه به خاطر موقعیت ماه هست ک روی اسپرم و تخمک اسپرم بد میزاره ضررداره

مشکلی نداره...

فک کنم فقط روزای قمر در عقرب مشکل داره

عزیزم فکرنکنم مشکلی داشته باشه .

کی گفته اشکال داره فقط اول و وسط آخر ماه قمری خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی