۱۳ پاسخ

منم شنیدم ک اسم پسر بذارن اوین

بله شنیدم

منم شنیدم

ثبت احوال قبول نمیکنه اسم پسر آوین، شاید آدوین بوده، یا آوید، البته الان خیلیا هر اسمی که فکر کنی رو بچه هاشون میزارن، سمت ما یکی اسم پسرش رو رها گذاسته

سلام عزیزم من پیام شما رو الان دیدم
اون ک میگه پسر گذاشته بوده
اِوین بوده نه آوین

دختر من آوین پنج سالش

اره آوین هم دختر دیذم من هم پسر

اوین دخترونه س اسم دختر من اوینا س اوید اسم دختر اشناهامونه ولی اسم تو لیست پسرونه گذاشتن

نه والا من آوین نشنیدم برا پسر

اره برا جفتش میشه
مثل رها مثل شهرزاد

نه چرت گفته

آوین دخترونه س
صد در صد

اروین بوده طرف نشنیده ی چیزی گفته

ی سریا چ اصراری دارن بگن اوین اسم پسرونه س
ماشاالله الان ک همه سواد دارن، ی سرچ ساده کنن دیگه

شاید آروین بوده..?.
آوین قشنگ

سوال های مرتبط