۱۶ پاسخ

وای منم بچم ۲۳۰۰دنیا اومد تااازه ب زور شده شش و نیم فک کردم فقط بچه من اینجوره

پسر من اگزما داره.
دیشب دکتر گفت باید پپتی بدی.
فقط هم آهن و ویتامین د بده.
مولتی نداد..
نمی‌دونم باید چیکار کنم

وقتی شیر نمیخوره میخوام خودمو خودشو بزنم

عزیزم بچت چند کیلو و چند هفته دنیا اومد چ کاراهایی چ داروهایی چ غذاهایی و چ مکل های برا وزن گیریش کزدی
از چند هفته فهمیدی رشذش عقبه
انوکسا اسپرین لیدی میل هپارین ال آرژنین اینارو مصرف کزدی

۱۶۵۰
هرکس میبینه هی میگه ریزه کوتاه چمدونم فلانه ولی متخصصش میگه نصبت به وزنش خوب رشد کرده

اخ دخترمنم وزنش بزور شده۶/۳۰۰وزن تولدش۲/۹۴۰
از۴ماهونبم بهش فرنی دادم با نظردکتر شیرخشک سوپرامیل شروع کردم باقطره چکان و لیوان دندونم دراورده کلا شیشه شیرنمیگیره نمیدونم چیکارکنم دیگ

8ماهگی فقد6کیلوو؟؟ 😕

عزیزم دخترت متولد ۳۱ تیره؟

دختر منم شد ۶۱۰۰😂🥲

الهی بگردم
این اعتصاب شیر خیلی سخته خیلی درکت میکنم 😓

هعی مردم با این اعتصاب شیر
فقط تو خواب میخوره
هزار جور شیر خشک شیشه شیر رو دارو دادم خوب نشد که نشد
بعضی وقتا که تو خواب هم نمیخوره میخام خودمو خفه کنم

پسر منم شيشه رو فقط شب تا صبح ميخوره من بهش با قطره چكون شير ميدم كه وزن بگيره تقريبا سه ماهه با قطره چكون و ليوان شير ميخوره
ولى من به همينم راضيم

دختر منم بزور شده ۶ کیلو ..وزن تولد ش۲۳۰۰ بود

وزن تولدش چند بود

تو ۷ ماهگی ۶ کیلو بود
وزن تولدش چقدر بود

پسر منم اصلا شیر نمیخوره فقد غذا تو خواب بهش شیر میدم😩🥲

سوال های مرتبط