۴ پاسخ

دیکلوفناک ۵۰ برا این سن زیاد نیس؟؟؟
دکتر ب من گفت یک سومشو بزن ب بچه

بت شربت پروفن رو پیشنهاد میدم واقعاعالیه

دختر من از دیروز تب داره حتی با شیاف هم پایین نمیاد.

شیاف دیکلوفناک واسه درد شیاف استامینوفن۱۲۵واسه تبه عزیزم،اگه تبش بالاست۳ساعت میتونی استابدی عزیزم یه نیم ساعت دبگه شیاف وبزار

سوال های مرتبط