۳ پاسخ

پسرمنم همینطور بود دیگ توخونه دما خوب بود کلاه نذاشتم فقط بعد حمام سرش میکنم اونم کم چون نمیزاره

هوا گرمه دیگه دمای اتاق رو تنظیم کن نذار دیگه

ملاج سر حتما باید پوشیده باشه وگرنه سرما میخوره
ب گرمی هوا نگاه نکن
اگه نمیذاره حتما براش روغن مالی کن

سوال های مرتبط