هرازاهی اینطوری جیغ میشه خیلی یواش دست بزن گوشش ببین جیغش بدتر میشه اگه اره پس گوشش درد میکنه اروم اروم از پشت لاله گوشش با روغنی چیزی ماساژ بده و حوله گرم بذار روش
من خودم به بچه اولم حدودا از دوماهگی تا یازده کاهگی دادم زیاد ندادم که بخواد روی فک و دهنش تاثیر بذاره بعد اینکه میگی سیری کاذب میده ن اصلا ربطی به اون نداره بچه حدودا تا یک سال یک سال و نیم دلش میخواد سینه مادرو مک بزنه حتی اگه سیرم باشه حالا تازه بدنیا اومده تجربه ای قبلا نداری ولی یکم که بزرگتر شه شبا هی بیدار میشه و سینه تو مک میزنه خیلی اذیت میشی بودن پستونک ایتطور مواقع راحتت میکنه حتی ممکنه مک نزنه همینجوری نگه داره تو دهنش
من الان درکت میکنم من خودمم گریه میکردم میترسیدم اما به خودت سخت نگیر
اگه کولیک داشته باشه گهواره وپستونک خیلی زودی برطرف شدنش کمک میکنه
بدون گهواره و پستونک نگهداری نوزاد خیلی سخته.
نفخ و یا کولیک که تو پسرا خیلی زیاده😶😶😶
شکمشو ماساژ بده حتما قنداق کن خیلی کمکش میکنه موقع شیر دادن خیلی نخوابون یکم سرش بلندتر باشه خودتم غذاتو رعایت کن
قنداقش کنید انشالله میخوابه
نفخ داره شاید
سیرمیشه کامل؟
بزارش گهواره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.