بچت نزدیک یک ماهشه ۳۰تا براش خیلی کمه
۶۰تا بگیر هردوساعت بهش بده مابینشم مجدد شیر نده نه شیرخودتو نه شیرخشک
یه وعده شیر خودت یه وعده ۶۰تاشیرخشک همین چون همزمان دلدرد میشه بچه قاطی میکنه مابین این دوساعتم گریه کرد با پستونک سرگرمش کن سینتو نزار دهنش باعث پرخوری و رفلاکس میشه هرگریه ای بخاطر گرسنگی وخواستن شیر نیستش گاهی بقلش کن پشتشو بزن راه ببر روشکم بزار ببین دردش کجاست باهرنق ونوق شیر بهش نده
شیر یه دفعه بهش بده نمیشه که کم کم بدی
۳۰ سی سی خیلی کمه برای بچه ۱۸ روزه الان باید ۶۰ تا بخوره
بیست دقیقه سینه خودتو بده ۳۰ تا هم شیر خشک بده تا سیر بشه هر بار هم جدا جدا آروغشو بگیر
خودت چای کم و دلستر زیاد بخور که حجم شیرت زیاد بشه و اینکه پستونک بچه رو خیلی آروم میکنه سعی کن عادتش بدی به پستونک تا ۲ ماهگی زود زود شیر بده معدش کوچیکه بعد دوماهگی خودش زیاد میخوره وقتی هم کامل سیر شد ولش میکنه
شاید سیر نمیشه ک گریه میکنه بچه الان فکش خیلی ضعیفه زود خسته میشه ول میکنه سینه مادرو بعد به این فکرنکن سنگین میشه منم اینجوری بودم رفتم دکتر دکتر گفت داری ظلم میکنی به بچه هرچقدر بچه میخوره باید بهش شیر بدی
اگ با حرص و گریه میخوره کولیک داره میخواد دردشو اروم کنه پستونک بده
خب عزیزم اگر با شیر خوردن اروم میشه یا کولیک داره یا اینکه نحوه شیردادنت درست نیست که بچه سیر نمیشه همش شیر میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.