۶ پاسخ

منم مکافات داشتم دو روز اول ، ما سهدچهار نفری تلاش میکردیم که سینمو بگیره شاید هر بار یه ربع بهش ور میرفتیم تا به زور بگیره ، الان دیگه یاد گرفته راحت میگیره ، باید تلاش کنی هرجور شده یادش بدی چون فکش ضعیفه

من هم با اینکه بچه سومم بود همین مشکل داشتم
حوصله کن عزیزم سر پسونک بزن سینت وقتی سرش اومد بیرون بردار سینه خودتو بهش بده

اخه🥺پسر منم از ۵ روزگی سینمو گرفت اونم به زور عجله نکن هنور فکش ضیعفه میگیره

از رابط استفاده کن

آ د بزن سر سینت

مال منم 😪😪😪🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی